بازار هدف صادراتی خاویار ایران کدام کشور ها هستند ؟

برای صادرات خاویار از کدام کشور ها می توان شروع کرد ؟ بهترین خاویار برای صادرات کدام نوع خاویار می باشد ؟  خاویار صادراتی از ایران در کدام کشور ها به مصرف میرسند ؟ مشتری صادراتی خاویار ایران کدام کشور ها هستند ؟

و بسیاری از سئوالات دیگر که در این مقاله می توانید به جواب آن دست یابید .

برای مشاوره صادرات و شروع صادرات این محصول ارزشمند با کارشناسان ما در ارتباط باشید .
تلفن تماس : 09104301218   –  02155444661

ايران از عمده ترين توليدکنندگان خاويار است. هدف کلي از اين تحقيق بررسي مزيت نسبي خاويار ايران در فاصله سال هاي 2000 تا 2005 ميلادي و اولويت بندي بازارهاي هدف صادرات اين محصول مي باشد.

داده ها و اطلاعات مورد نياز در اين تحقيق از پايگاه هاي اطلاعاتي سازمان ملل، بانک جهاني، مرکز تجارت بين الملل و سازمان تجارت جهاني جمع آوري شد.

خاویار بلوگا صادراتی ایران
خاویار بلوگا صادراتی گرید a3 نمونه صادراتی

به منظور بررسي مزيت نسبي ايران در صادرات خاويار شاخص مزيت نسبي آشکار شده به کار گرفته شد.

اولویت بازار های هدف صادراتی ایران کدام کشور ها هستند ؟

برای صادرات خاویار ایران به کشور های دنیا  ،باید اولویت ها را در نظر گرفت   ،بهترین مقصد صادرات خاویار ایران ، کشور های اروپایی و کشور های با درآمد سرانه بالا می باشند .

نتايج نشان داد که ايران در تمامي سال هاي مورد بررسي از مزيت نسبي در صادرات خاويار برخودار بوده است.

 

بازار هدف صادراتی خاویار ایران به ترتيب کشورهاي ژاپن، کره جنوبي، عمان، فرانسه و نروژ و فرآيند تاکسونومي عددي به ترتيب کشورهاي سوئد، آلمان، کره جنوبي، انگلستان و قبرس را به عنوان بهترين گزينه صادرات خاويار معرفي نمود.

در سالهای اخیر بخاطر وجود تحریم های موجود صادرات خاویار پرورشی کاهش یافته است.

صادرات خاویار ایران به دبی در کشورامارات

در ایران وجود ماهی های خاویاری و کیفیت عالی تخم ماهی خاویاری ، دریای خزر سبب شده این نوع محصول مورد توجه تاجران دنیا به خصوص سر آشبز های رستوران های اشرافی در کشور های عربی و اروپایی و نهایتا کشور های ایالات متحده آمریکا شود .
از این رو یکی از راه های ارتباطی و صادراتی ایران کشور امارات است چون به این کشور عنوان شاه راه تجارت بین الملل و خاورمیانه داده شدهاین موقعیت فرصت این را به ما داده که با این کشور صادرات خاویار ایران را رقم بزنیم .
شرکت خاویار ایران این فرصت  را دارد که در زمینه ی صادرات خاویار ایران به کشور امارات و دیگر کشور های دنیا فعالیت داشته باشد . و همچنین شرکت خاویار ایران این افتخار را دارد در زمینه صادرات خاویار ایران ، همکاری و مشاوره حرفه ای به تاجران و علاقه مندان صادرات خاویار همکاری کند ، و مسبب گسترش تجارت در راستای  مروارید سیاه جواهری با ارزش در دنیا شود .

بهترین تولیدات خاویار ایران به کدام کشور ها می باشد ؟

بهترین نوع خاویار متعلق به فیل ماهی میباشد ، این ماهی معروف به پادشاه ماهیان خاویاری است که خاویار بلوگا از این نوع ماهی استحصال میشود .
به طور کلی اصلی ترین نوع خاویار که در رده صادرات باشد بلوگا امپریال میباشد ، این نوع خاویار در کشور های اروپایی و ایالات متحده آمریکا بیشتر مورد استقبال قرار گرفته از این رو خاویار بلوگا امپریال مناسب صادرات در نظر گرفته شده و همچنین نسبت به دیگر نوع های خاویار کیفیت بالا و قیمت بیشتری دارد .
نا گفته نباشد تنها خاویار بلوگا صادرات نمیشود و دیگر نوع های خاویار ( آسترا ، سوروگا ، و….) صادرات میشود . که بیشتر در رستوران های اروپایی همراه میکس های نوشیدنی و سالاد همچنین دیگر دسر ها سرو و مورد استفاده قرارمیگیرد .
بازار هدف صادرات خاویار ایران اکثر در کشور های مرکزی ایالات متحده امریکا و اروپای میباشد همچنین کشور های همسایه  (کشور های عربی ، ارمنستان ، استانبول ، چین ، استرالیا )

2 دیدگاه. Leave new

  • علی میریان
    11/04/1401 18:06

    بسیار عالی
    من برای نمونه برای مهمان خارجی خاویار گرفتم .
    بسیار خوشحال شدند.
    با سپاس فراوان از خاویار ایران

    پاسخ
  • علی میریان
    11/04/1401 18:06

    بسیار عالی
    من برای نمونه برای مهمان خارجی خاویار گرفتم .
    بسیار خوشحال شدند.
    با سپاس فراوان از خاویار ایران

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آنچه در مورد خاویار نمیدانید.