قیمت خاویار اصل

خاویار غذایی لوکس و گران‌قیمت

خاویار تخم ماهیان خاویاری است که از جمله گران قیمت ترین خوراکی‌های جهان محسوب می‌شوند.این ماده غذایی دارای طعمی لذیذ و بافتی خامه‌ای است.خاویارهای اصل به عنوان یک غذای لاکچری در سراسر جهان شناخته می‌شوند. امروزه خاویار های تقلبی و بی کیفیت زیادی در بازار به فروش میرسد که راه هایی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن وجود دارد. در این مقاله میخواهیم به بررسی آن بپردازیم.

ماهیان خاویاری

تاس ماهیان از خانواده ماهیهای استورژن هستند. این موجودات آبزی قدمتی چند صد میلیون ساله دارند که در آب‌های سرد و عمیق اقیانوس‌ها و دریاها زندگی می‌کنند. دریای خزر به عنوان بزرگ‌ترین منبع تاس ماهی در جهان شناخته می‌شود.بیش از ۹۰ درصد خاویار جهان را دریاچه خزر تأمین می‌کند.

انواع خاویار

خاویار بر اساس نوع ماهی خاویاری، به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. برخی از مهم‌ترین انواع خاویار عبارتند از بلوگا، آسترا، سوروگا و بری.بلوگا از فیل ماهی یعنی بزرگترین ماهی دریاچۀ خزر به دست می آید که گران قیمت ترین نوع تخمهای خاویاری همین نوع میاشد.همچنین آسترا و به ویژه آسترا طلایی یکی از بهترین انواع تخمهای خاویاری به شمار میرود. قره بورون، چالباش و شیپ مولدان آسترا هستند.سوروگا نیز از تاس ماهی اوزون بورون حاصل میشود.ماهی خاویاری سیبری، تولیدکنندۀ خاویار بری است.ارزان قیمت ترین نوع خاویار بری و گران قیمت ترین، بلوگا الماس به حساب می آید.

البته بهترین نوع خاویار بلوگا امپریال اشرافی یا درباری محسوب میگردد.

خرید خاویار اصل
بهترين قيمت خاویار اصل

مشخصات ظاهری خاویار

خاویار تازه دارای رنگی تیره و براق است اما در معدود مواردی همچون بلوگا الماس، رنگی در طیف روشن دارد.انواع خاویارها در رنگهای قهوه ای، سیاه، خاکستری و سفید میباشند.تخم‌های خاویاری دارای اندازه‌ای یکنواخت و بافتی خامه‌ای هستند.فرم این دانه به صورت گرد و بعضا بیضوی میباشد.سایز این تخمها نیز از 2.2 الی 3.9 میلیمتر است.

ارزش غذایی خاویار

این غذای دریائی سرشار از مواد مغذی مانند آمینواسیدها، پروتئین، اسید چرب امگا 3، ویتامین A، B، E و D میباشد.این مواد مغذی برای سلامت قلب، مغز، چشم، پوست و مو مفید هستند.مصرف خاویار با تقویت سیستم ایمنی بدن و ایجاد سپر دفاعی طبیعی در بدن انسان، موجب پیشگیری از امراض گوناگون میشود.فقدان چربی، نشاسته و قند در این خوراک دریائی، در تناسب اندام و لاغری موثر است.

خواص خاویار

برخی از خواص خاویار عبارتند از سلامت قلب، سلامت مغز، سلامت چشم و سلامت پوست و مو.این مادۀ غذایی حاوی مقادیر بالایی از اسیدهای چرب امگا 3 است که برای سلامت قلب مفید میباشد.امگا3 نیز به کاهش کلسترول بد خون، افزایش کلسترول خوب خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی کمک میکند.این خوراکی دارای ویتامین B12 است که هم برای سلامت مغز مفید میباشد و هم به کاهش خطر ابتلا به زوال عقل، بیماری آلزایمر و بیماری پارکینسون کمک مینماید.این خوراک دریایی همچنین حاوی ویتامین E و A می باشد.

نحوه نگهداری خاویار

این ماده غذائی را باید در یخچال نگهداری کرد.تخمهای خاویاری بایستی در ظرفی درب‌دار نگهداری شود که این این کار از خشکی آن جلوگیری میکند.این خوراکی فوق لوکس را میبایست در عرض چند روز پس از گشایش درب ظرف مصرف نمود.هر گونه حرارت یا انجماد سبب از دست رفتن ارزش غذایی و خواص آن میگردد.همچنین همواره باید در ظرف اصلی و شرکتی نگهداری صورت گیرد.

نحوه مصرف خاویار

این غذای دریائی به صورت ساده یا همراه با چاشنی و افزودنی سرو و صرف میشود.به شکل بر روی نان تست یا نان خامه‌ای میل میگردد.همچنین امکان میکس با خامه یا مایونز به عنوان یک دیپ یا سس وجود دارد.همراه با سالادهای گوناگون نیز سرو میشود.با سایر غذاهای دریایی مانند ماهی کبابی، میگو و خرچنگ نیز مصرف میگردد.بهترین زمان مصرف در وعده صبحانه میباشد.

خاویار گران قیمت ترین و اشرافی ترین صبحانۀ جهان محسوب میشود.

خاویار تقلبی

با توجه به قیمت بالای این کالای لوکس و لاکچری، تولیدکنندگان سودجو اقدام به تولید خاویار تقلبی می‌کنند.خاویار غیراصل معمولاً از تخم‌های ماهی‌های دیگر مانند ماهیان آزادی چون ماهی قزل‌آلا، ماهی خال‌خالی و ماهی سفید تهیه می‌گردد.تخم قزل آلا در واقع اشپل است.همچنین برخی متقلبان دست به تولید نوع تقلبی توسط جلبک و مواد ژلاتینی همراه با طعم دهنده و رنگ مصنوعی میزنند.

  khaviar asl oh,dhv hwg original caviar

نکات مهم در تشخیص خاویار تقلبی

خاویارهای تقلبی معمولاً رنگی روشن‌تر از خاویارهای اصل دارند.اندازه تخم‌های خاویاری تقلبی عمدتا دارای اندازه‌های نامنظم و غیر یکدست هستند.خاویارهای غیراصل عموما طعمی متفاوت از انواع اصل دارند.

با رعایت نکات مهم در تشخیص خاویار تقلبی، می‌توان از خرید تخمهای خاویاری غیراصل جلوگیری کرد.

آینده خاویار

با توجه به افزایش تقاضا برای خاویار در سراسر جهان، این صنعت در آینده نیز به رشد خود در شکلی گسترده تر ادامه خواهد داد.البته با توسعه صنعت پرورش تاس ماهیان، تولید این کالای فوق لوکس خوراکی افزایش و قیمت آن کاهش خواهد یافت.ایران در ارتقاء صادرات خاویار خود تا بیش از 200 میلیون دلار در سال هدف‌گذاری کرده است.

قیمت خاویار اصل ایرانی

قیمت و فروش خاویار اصل

خاویار را میبایست از مجاری امن و مکانهای مطمئن خریداری نمود.ایمنترین روش خرید از مراکز فروش و نمایندگیهای رسمی شرکتهای معتبر همچون Cocaviar.ir که در زمینه پرورش ماهیان خاویاری و تولید خاویار میباشد.این مرکز فروش خاویار در شهر تهران فعالیت دارد و ارسال در این شهر به صورت رایگان انجام می گیرد .مجموعۀ cocavir.ir در برخی مراکز استانی نیز، دارای شعباتی است.

این مجموعه شرایطی آسان و امن را جهت خرید خاویار فراهم کرده است.

 

سفارش خاویار

هر گونه اقدام به سفارش خاویار باید از فروشگاه‌های آنلاین رسمی شرکتهای معتبر در فروش خاویار صورت گیرد.این فروشگاههای اینترنتی راهی آسان و سریع برای خرید این کالا قلمداد میشوند. با این حال، بایستی از اعتبار فروشگاه آنلاین اطمینان حاصل نمود.

     سایت مجموعۀ cocaviar.ir، یکی از بهترین مسیرهای خرید این محصول خوراکی میباشد. همچنین میتوانید از تماس با کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنین تا خریدی بهتر و مطمئن تری داشته باشین.

شماره تماس مجموعه:

    تلفن تماس دفتر تهران : 02155444661             همراه مدیر فروش : 09104301218

 

خرید خاویار اصل

خرید خاویار یک تجربه فوق العاده لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است.با این حال در نظر نظرگیری نکاتی مهم به هنگام خرید، جهت پیشگیری از قرارگیری در مواجهه با سوءاستفاده، کلاهبرداری و خرید خاویارهای تقلبی یا بی‌کیفیت حائز اهمیت فراوان میباشد. اولین نکته اطمینان در خرید از مراکز فروش معتبر و نمایندگیهای رسمی است. فروشندگان معتبر معمولاً دارای گواهینامه‌های رسمی از سازمان‌های ذی‌صلاح میباشند.

 مجموعۀ Cocaviar.ir ، از جمله منابع معتبر و رسمی خرید خاویار در کشور محسوب میشود.

خاویار ایران

از کجا خاویار بخرم؟

این کالای خوراکی گران قیمت حتما باید از محلهای معتبر و مراکز فروش رسمی خریداری گردد. یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب مکان خرید، مجموعۀ cocaviar.ir است. استخرهای پرورشی این مجموعه در کنار دریاچه خزر میباشند.به همین واسطه آب این استخرها مستقیما از خزر تامین میشود. در نتیجه کیفیت خاویارهای پرورشی مجموعۀ مزرعه خاویار ایران در سطح خاویارهای وحشی و دریایی قرار دارند. این مجموعه کیفیت و قیمت خاویارهای خود را به طول کامل ضمانت مینماید.

قیمت خاویار اصل

نرخ هر کالا به عوامل متعددی همچون تورم، ارز، عرضه و تقاضا و… بستگی دارد. اما مهمترین عامل در تعیین قیمت خاویار اصل، نوع و نژاد تاس ماهی است. خاویارهای استحصالی از فیل ماهی از قیمت بیشتری نسبت به خاویارهای حاصل از تاسماهی سیبری دارند. عوامل دیگر شامل سایز دانه ها، میزان قوام تخمها و تازگی خاویار میگردند. دیگر عامل مورد توجه قیمت جهانی خاویار به حساب می آید که البته با توجه به قیمت گذاری خاویار برحسب ریال در داخل ایران، خرید مستقیم از داخل ایران مقرون به صرفه خواهد بود.

مجموعۀ Cocaviar.ir ، بهترین خاویار جهان را در مناسبترین قیمت ممکن و موجود در بازار به فروش میرساند. با خرید از این مجموعه سفارش خود را همراه با کول باکس رایگان دریافت خواهید کرد.

 

 

 دیجی کالا ، digikala ، دیوار ، نی نی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed