قیمت خاویار 50  گرمی

 

خاویار از جمله کالاهای جهانی با قیمت مشخص جهانی است که در بسته بندی های 10 تا 300 گرمی آماده و در بازار جهانی به فروش می رسد. خاویار پس از استحصال می بایست در دمای زیر صفر و به دور از هر گونه حرارت، نور خورشید و آفتاب قرار گیرد. این خوراک دریایی در دو گونه وحشی و پرورشی موجود است. نوع دریائی خاویار در اختیار کامل شیلات کشور می باشد. نمونه های استخری یا پرورشی این غذای دریائی، در دو درجه کیفی صادراتی و غیرصادراتی وجود دارد. در حال حاضر پر فروش ترین بسته بندی های خاویار درحجم های 50 گرمی عرضه می شود. در ادامه به انواع خاویار های 50 گرمی و قیمت های آن می پردازیم.

خاویار 50 گرمی

خاویار، تخم‌های ماهی فیل‌ماهی، از دیرباز به عنوان یک غذای لذیذ و لوکس شناخته شده است. این ماده غذایی نه تنها طعم منحصر به فردی دارد، بلکه منبع عالی پروتئین، اسیدهای چرب امگا 3 و آنتی ‌اکسیدان‌ها نیز می‌باشد. خاویار در بسته‌ بندی‌های مختلف از جمله 50 گرمی عرضه می‌شود که برای پذیرایی‌های خاص و یا مصرف شخصی مناسب است.

 

قیمت خاویار 50 گرمی

سرو خاویار 50 گرمی:

  • خاویار را باید در دمای خنک (بین 0 تا 4 درجه سانتیگراد) سرو کرد.

  • از قاشق‌های غیر فلزی مانند قاشق‌های صدفی یا چوبی برای سرو خاویار استفاده کنید.

  • خاویار را می‌توان به تنهایی یا با چاشنی‌هایی مانند خامه ترش، پیاز نگینی و لیمو سرو کرد.

ارزش غذایی خاویار 50 گرمی:

  • پروتئین: خاویار منبع خوبی از پروتئین کامل است که حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری است.

  • اسیدهای چرب امگا 3: خاویار منبع غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است که برای سلامت قلب و مغز مفید است.

  • آنتی‌اکسیدان‌ها: خاویار حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند.

  • ویتامین‌ها و مواد معدنی: خاویار منبع خوبی از ویتامین B12، آهن و سلنیوم است.

خرید 50 گرم خاویار

نکات نگهداری خاویار 50 گرمی:

  1. یخچال: خاویار را باید در یخچال و در ظرف دربسته نگهداری کرد.

  2. مدت زمان: خاویار تازه را باید ظرف چند روز مصرف کرد.

  3. انجماد: می‌توان خاویار را تا 2 ماه فریز کرد.

ارزانترین قیمت خاویار 50 گرمی

قیمت خاویار به عوامل مختلفی بستگی دارد.این ماده غذایی دارای انواع مختلفی می باشد. هر یک از انواع این خوراک دریائی، از قیمت خاصی برخوردار هستند. همچنین این قیمت ها بر اساس کیفیت تولید نیز متغیر می باشد. خاویار به صورت گرمی و در بسته بندی های ریپک (ثانویه) عرضه می گردد که  قیمت هر گرم از این ماده غذایی، با توجه به موارد یاد شده تعیین می شود. در مجموعه خاویار ایران cocaviar سعی بر این  شده که تا حد امکان قیمت ها را ثابت نگاه داشته شود و از طرفی دیگر خاویارها را با بهترین بسته بندی ها که به صورت رایگان هست در اختیار مردم قرار دهد.

قیمت 50 گرم خاویار

بسته بندی های ثانویه یا ریپک ها، در حجم های 10 الی 300 گرم ارائه می گردند. از جمله پرفروش ترین وزن ها، پک های 50 گرمی هستند. نرخ 50 گرم خاویار را می توان بر اساس برند و کشور تولیدکننده، مورد بررسی دقیق قرار داد. همچنین گروه های مختلف خاویار، دارای قیمتی جداگانه می باشند.درجه کیفی و رقم این ماده غذایی نیز، از جمله شاخصه های قیمت گذاری است.

قیمت 50 گرم خاویار در ایران

ارزش هر کالایی نسبت به عرضه و تقاضا و همچنین کشش بازار هر کشور متفاوت می باشد. میزان ثبات اقتصادی همچون تورم و نوسانات ارزی نیز، دیگر عوامل تعیین کننده هستند. نرخ خاویار در ایران بر پایه ریال یا همان تومان محاسبه می گردد. این یک مزیت برای مشتریان خارجی و هموطنان ساکن خارج از کشور است. با توجه به نزول ادامه دار ارزش جهانی ریال، قیمت تمام شده خاویار ایرانی در قیاس با دیگر کشورها بسیار پایین تر می باشد. قیمت جهانی خاویار تا حدود 6 تا 7 برابر، قیمت های داخل ایران است.

قیمت 50 گرم خاویار در جهان

از سال 2022 تا 2023 میلادی، خاویار افزایش قیمت خاصی را تجربه نکرده است. این ثبات قیمت باعث شده تا مصرف سرانه این ماده غذایی ارزشمند، بیشتر و بیشتر شود. خاویار صادراتی ایران در نوع بلوگا می باشد. لیست نرخ های بین المللی انواع خاویار بلوگا، در زیر برحسب هر کیلوگرم، قابل مشاهده است.

بلوگا رویال (سلطنتی – سلاطینی): 5000 دلار

بلوگا امپریال (شاهانه – شهوار): 5.500 دلار

سیاه (مشکی – بلک): 6000 دلار

امپریال تاپ (سلکشن – عالی): 6.500 دلار

چشمزده (سه صفر – 000): 7000 دلار

امپریال اشرافی (درباری – اعیانی): 7.500 دلار

الماس (دیاموند – مروارید): 10.000 دلار

تفاوت قیمت خاویار در داخل کشور، نسبت به قیمت های جهانی را با کمی تحقیق می توان دریافت.

قیمت 100 گرم خاویار

یکی از رایج ترین و متداول ترین ریپک ها و بسته بندی های ثانویه، حجم های 100 گرمی می باشد. به دلیل مدت کوتاه امکان نگهداری خاویار، برای مصرف شخصی می بایست آن را در بسته بندی های کوچک خریداری نمود. البته در صورت مصرف و استفاده بالا، می توان به شکل متعدد و در وزن های پائین تهیه کرد. خاویار باید حتما درون یخچال و به دور از نور و آفتاب حفظ شود. شما میتوانید با مراجعه به سایت مجموعه Cocaviar.ir از قیمت بسته های 100 گرمی انواع خاویار ها با خبر شوید و با بهترین قیمت خریداری کنین.

قیمت یک کیلو خاویار

خاویار ابتدا جهت تخلیه مواد اضافی مانند آب، درون ظروف یک کیلوگرمی و تحت فشار قرار می گیرد. این ظروف یک کیلوئی از جمله اورجینال پک ها هستند. دیگر حجم های پک های اورجینال یا بسته بندی های اولیه، شامل نیم کیلوگرم و 2 کیلوگرمی می گردد. هر کیلوگرم خاویار را در وزن های کم تر، درون بسته بندی های ثانویه یا ریپک ها قرار می دهند.

خاویار 50 گرمی اصل

قیمت بسته های 50 گرمی انواع خاویار

خاویار 50 گرمی بلوگا الماس

یکی از انواع خاویار بلوگا، بلوگا الماس است. این نوع خاویار با نام آلبینو نیز شناخته می شود. فیل ماهی (هوسو هوسو) تولیدکننده انواع خاویار بلوگا از جمله الماس، سه صفر و سیاه می باشد.

خاویار 50 گرمی آسترا طلایی

خرید خاویار آسترا طلایی امپریال با بهترین قیمت

خاویار طلائی یا همان آسترا طلایی از نمونه های گروه خاویاری آسترا است. نام دیگر این گونه خاویار آسترا امپریال سلکشن می باشد. تاس ماهی (قره بورون، چالباش و شیپ) مولد انواع مختلف خاویار آسترا مانند طلائی است. به علت رنگ و جلوه ویژه خاویار طلایی، این نوع خاویار گران بهاءترین خاویار خانواده آسترا به شمار می رود.

خاویار50 گرمی بلوگا امپریال اشرافی

خاویار بلوگا امپریال درباری | خاویار اشرافی

خاویار بلوگا امپریال اشرافی (درباری یا اعیانی)، مرغوب ترین و باکیفیت ترین خاویار جهان می باشد. این نوع خاویار به سایز درشت دانه ها و طعم و عطر فوق العاده اش معروف است. اما قیمتی پایین تر از خاویار بلوگا الماس دارد.

خاویار 50 گرمی سِوروگا

قیمت خاویار سوروگا | خرید خاویار سوروگا

خاویار سوروگا از نژاد خاصی تاس ماهی به نام اوزون بورون به دست می آید. این نوع خاویار نیز در دسته ارزشمندترین و مغذی ترین خاویارها قرار می گیرد. دانه های سوروگا در قیاس با بلوگا ریزتر می باشد.

خاویار 50 گرمی بری یا سیبری

خرید خاویار بری | سیبری امپریال با بهترین قیمت

خاویار بری یا سیبری مخصوص فدرال و ناحیه خودمختار سیبری در فدراسیون روسیه است. بری دارای ریزترین دانه ها و در عین حال ارزانترین قیمت می باشد. این نمونه خاویار از نوعی ماهی خاویاری با همان نام استحصال می شود. این نژاد از ماهیان خاویاری در دریای سیبری زندگی می نماید.

خاویار50 گرمی اصل دریای خزر

خزر زیستگاه اصلی ماهیان خاویاری همچون فیل ماهی و انواع تاسماهی است. بهترین و پرخاصیت ترین نمونه های خاویارهای بلوگا و آسترا، از این دریاچه استحصال می گردد. بزرگ ترین دریاچه جهان در دور تا دور خود، کشورهای ایران در جنوب، آذربایجان در غرب، ترکمنستان درشرق، قزاقستان در شمال و روسیه (آستراخان، قالمیقستان و داغستان) در شمال غرب را می بیند. این کشورها طی یک توافق نامه، هر گونه صید ماهی خاویاری و صادرات خاویار وحشی (دریائی) را ممنوع اعلام کرده اند. علت آن نیز، رو به انقراض بودن گونه های مختلف ماهیان خاویاری می باشد.

خاویار50 گرمی صادراتی

خاویار نیز به مانند بسیاری از کالاهای خاص ایرانی، دارای دو نمونه صادراتی و غیرصادراتی (مصرف داخلی) است. مسلما انواع صادراتی خاویار، از کیفیتی بهتر و قیمتی بالاتر برخوردار می باشند. البته خاویارهای مصارف داخلی نیز، از مرغوبیتی بسیار بالا بهره می برند.

خاویار50 گرمی پرورشی

به دلیل کنوانسیون انعقادی میان کشورهای کرانه دریاچه خزر، صید فیل ماهی، تاس ماهی و… جرم تلقی می شود. خاویار وحشی یا دریائی به طور کل در انحصار شیلات کشور است. به همین علت تمامی خاویارهای موجود در بازار ایران، نمونه های پرورشی می باشند. خاویارهای پرورشی ایران، عمدتا در نوع بلوگا (قیمتی ترین خاویار جهان) است.

ماهی خاویار

ماهی های خاویاری به دو شکل زنده و غیرزنده به فروش می رسند. نمونه های زنده جهت نگهداری و پرورش، معمولا از سوی پرورش دهندگان و تولیدکنندگان خریداری می شوند. گوشت ماهیان خاویاری نیز، در اشکال مختلف (دودی، منجمد، بسته بندی و کنسرو) به دست مصرف کنندگان می رسد. قیمت این نوع ماهی ها نسبت به انواع دیگر، به مراتب گران تر می باشند.

بهترین بسته بندی خاویار 50 گرمی

 مجموعه عظیم و گسترده خاویار ایران (cocaviar.ir) با تهیه بهترین بسته بندی ها و کول باکس های رایگان از برترین شرکت های خاویاری ایران به شمار می آید. اگر به دنبال هدیه ای لوکس و خاص برای عزیزانتان هستید این مجموعه با کارشناسان مجربی که دارد میتواند با مشاوره رایگانی که دراختیارتان قرار می دهد به شما کمک کند تا در انتخاب و خرید خاویار خود بهترین گزینه را داشته باشین.

تماس با خاویار ایران

انتخاب خاویار 50 گرمی

  1. نوع خاویار: سلیقه و بودجه خود را در نظر بگیرید.

  2. وزن: 50 گرم برای یک یا دو نفر سرو کافی است.

  3. کیفیت: از برندهای معتبر و فروشگاه‌های قابل اعتماد خرید کنید.

  4. تاریخ انقضا: به تاریخ انقضا و شرایط نگهداری خاویار توجه کنید.

 

 

خرید 50 گرم خاویار

این کالای خوراکی خاص را می بایست از مراکز فروش خاص و ویژه خریداری نمود. یکی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مطرح و معتبر کشور، مجموعه عظیم خاویار ایران cocaviar است. این مجموعه با سال ها سابقه در زمینه خاویار و ماهی خاویاری، بهترین خاویار ایران و جهان با بهترین قیمت، در اختیار خریداران قرار می دهد. جهت خریدی موفق، هم اکنون با مجموعه ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed